Jsem Web (UX) architekt a SEO konzultant

SEO UX dotazník

SEO „seznamovací“ dotazník používám jako podklad při seznámení s cíli, aktivitami a možnostmi klienta. Dalším cílu dotazníku je zjistit co klient očekává, a zároveň toto očekávání korigovat.  Současné online a offline aktivity klienta využívám k vytvoření obsahové a publikační SEO strategie. Pokud klient žádné aktivity nemá, hledám jeho současné činnosti, které by šli využít do strategie.

Dotazník již několik let upravuji, vyžijte jej jako vzor či šablonu pro svůj dotazník

Při prvním setkání s klientem potřebuji získat co nejvíce informací o činnosti (zaměření) a možnostech klienta, které zahrnu do SEO plánu. Dotazník předem uzpůsobuji vždy podle klienta. Na některé otázky se neptám, či naopak je doplňuji další dle potřeby.Ptám na základní oblasti:

  • obchodní činnost klienta na internetu i off-line prostředí
  • měřitelné cíle na webových stránkách, očekávání
  • online – offline aktivity klienta
  • klientovi možnosti tvorby obsahu (texty, obrázky, videa, fotky, …)
  • možnosti editace webových stránek (např. Můžete změnit Title na stránce?)

Dotazník SEO ke stažení

▼ Ke stažení:
Vstupní dotazník SEOPC UX SEO Online marketing (PDF v 2018)

Náhled SEO UX dotazníku

Dotazník pro SEO služby SEOPc.cz (formát DOCX – Word) (z 29.7.2015)
Dotazník pro SEO služby SEOPc.cz

Náhled SEO dotazníku

 

Co jsou online marketingové aktivity a souvislost se SEO

Dotazník pomůže najít marketingové aktivity které lze používat při komunikaci se zákazníky a návštěvníky.  Online marketing lze nejlépe specifikovat jako soubor činností na internetu, kterými je sdělováno a komunikováno s potenciálními klienty. Online aktivity bývají často spojeny s offline aktivity. Obrázek níže naznačuje příklady online a offline marketingových aktivit.

SEO aktivity jsou podskupinou online marketingových aktivit.

SEO aktivity jsou podskupinou online marketingových aktivit.

 

Přidej komentář



Menu