návrh SEO obsahové a publikační (linkbuildingové) strategie – k tomu používám obdobný dotazník
Aktuální formulář ke stažení / dotazník 13. 2. 2014
Dotazník web marketing brand(formát Word DOCX nebo PDF, 367KB, online, zdarma ke stažení) slouží jako podklad pro vytvoření SEO strategie, konzultace internetového marketingu, konzultace tvorby firemní značky, zadání pro tvorbu architektury webu.
Dotazník nabízím volně k použití pokud bude uveden autor. autor: Michal Novák
cílovou personu, cílovou stránku či aktivitu návštěvníka
konkurenční výhody, důvod proč si zasloužit být na prvních místech vyhledávačů
cílovou skupinu zákazníků
komunikační příležitosti
možnosti, omezení, příležitosti a další oblasti
Při návrhu webu a i rekonstrukci se pomocí dotazníku například ptám na otázky:
Jaký pocit, informaci, zkušenost si mají lidé odnést po 30 vteřinách na Vašem webu?
Jaký aktuální lidský problém řeší Vaše služba, či produkt. Je Vaše řešení jiné než od konkurence?
Jak se o Vás a Vašich službách a produktech lidé dozvídají mimo internet?
Jaké činnosti děláte, které by mohli být zajímavé pro lidi?
Jak má internet pomoci Vašemu bussinesu, činnosti, co od něj očekáváte? (Ne vždy je nutné propagovat vlastní internetové stránky).
Co jsou online marketingové aktivity
Dotazník pomůže najít marketingové aktivity které lze používat při komunikaci se zákazníky a návštěvníky. Online marketing lze nejlépe specifikovat jako soubor činností na internetu, kterými je sdělováno a komunikováno s potenciálními klienty. Online aktivity bývají často spojeny s offline aktivity. Obrázek níže naznačuje příklady online a offline marketingových aktivit. Zde jsou příklady online marketingových aktivit.
Dotazník „Online marketingu“ používám pro seznámení s cíli a všemi činnosti klienta a to nejen v online prostředí. Získaná používám jako poklad pro :
Aktuální formulář ke stažení / dotazník 13. 2. 2014
Dotazník web marketing brand (formát Word DOCX nebo PDF, 367KB, online, zdarma ke stažení) slouží jako podklad pro vytvoření SEO strategie, konzultace internetového marketingu, konzultace tvorby firemní značky, zadání pro tvorbu architektury webu.
Dotazník nabízím volně k použití pokud bude uveden autor. autor: Michal Novák
Starší verze formuláře:
Příklady využití dotazníku
Dotazník například pomáhá definovat:
Při návrhu webu a i rekonstrukci se pomocí dotazníku například ptám na otázky:
Co jsou online marketingové aktivity
Dotazník pomůže najít marketingové aktivity které lze používat při komunikaci se zákazníky a návštěvníky. Online marketing lze nejlépe specifikovat jako soubor činností na internetu, kterými je sdělováno a komunikováno s potenciálními klienty. Online aktivity bývají často spojeny s offline aktivity. Obrázek níže naznačuje příklady online a offline marketingových aktivit. Zde jsou příklady online marketingových aktivit.
Přidej komentář