Jsem Web (UX) architekt a SEO konzultant

Dotazník online marketingu

Dotazník „Online marketingu“ používám pro seznámení s cíli a všemi činnosti klienta a to nejen v online prostředí. Získaná používám jako poklad pro :

  • doporučení online marketingových aktivit (SEO, PPC, Affil, Newslettery, testování, Obsah,… další zde)
  • tvorbu informační architektury webu
  • tvorbu a úpravy designu webu za použití UX
  • konzultace na podporu značky (brand)
  • návrh SEO obsahové a publikační (linkbuildingové) strategie – k tomu používám obdobný dotazník

Aktuální formulář ke stažení / dotazník  13. 2. 2014

Dotazník web marketing brand (formát Word DOCX nebo PDF, 367KB, online, zdarma ke stažení) slouží jako podklad pro vytvoření SEO strategie, konzultace internetového marketingu, konzultace tvorby firemní značky, zadání pro tvorbu architektury webu.

 

Dotazník nabízím volně k použití pokud bude uveden autor. autor: Michal Novák

Starší verze formuláře:

 

Příklady využití dotazníkuformulář Online marketingu SEO  Novák

Dotazník například pomáhá definovat:

  • marketingové cíle zadavatele (majitele webu)
  • cílovou personu, cílovou stránku či aktivitu návštěvníka
  • konkurenční výhody, důvod proč si zasloužit být na prvních místech vyhledávačů
  • cílovou skupinu zákazníků
  • komunikační příležitosti
  • možnosti, omezení, příležitosti a další oblasti

 

Při návrhu webu a i rekonstrukci se pomocí dotazníku například ptám na otázky:

  1. Jaký pocit, informaci, zkušenost  si mají lidé odnést po 30 vteřinách na Vašem webu?
  2. Jaký aktuální lidský problém řeší Vaše služba, či produkt. Je Vaše řešení jiné než od konkurence?
  3. Jak se o Vás a Vašich službách a produktech lidé dozvídají mimo internet?
  4. Jaké činnosti děláte, které by mohli být zajímavé pro lidi?
  5. Jak má internet pomoci Vašemu bussinesu, činnosti, co od něj očekáváte? (Ne vždy je nutné propagovat vlastní internetové stránky).

Co jsou online marketingové aktivity

Dotazník pomůže najít marketingové aktivity které lze používat při komunikaci se zákazníky a návštěvníky.  Online marketing lze nejlépe specifikovat jako soubor činností na internetu, kterými je sdělováno a komunikováno s potenciálními klienty. Online aktivity bývají často spojeny s offline aktivity. Obrázek níže naznačuje příklady online a offline marketingových aktivit.  Zde jsou příklady online marketingových aktivit.

Přidej komentář



Menu